我的生日剛過

真的很謝謝所有貼心的朋友

我真的很愛妳們

也謝謝透過簡訊跟email的朋友

今年的生日雖然無法大肆慶祝

但,我還是很開心跟妳們一起在工作中渡過

也謝謝妳們送我的禮物

真的都好細心,也非常的貼心

認識妳們是我畢生最大的快樂

因為有妳們,我的生命才精彩

因為有妳們,我的生活才愉快

因為有妳們,我才會經常笑口常開

因為有妳們,我學習了好多

因為有妳們,才有今天的我

真的 真的 真的 真的 愛妳們

友誼長存

 


 

Just passed my b-day

and i'm really appreciate all my lovely friends

truly,i'm really love u all

thank u whom send me the best wishes throught  text or e-mail

althought couldn't have any big party

but,i'm really love to spend my bday to work with u all

and i'm really appreciate the all gifts

i'm love it,and really sweet

i feel happiness cuz i met u all

becuz u all,i feel my life is colorfull

becuz u all,i feel the happiness

becuz u all,i smile evey single day

becuz u all,let me learn many thing that i can't tell

becuz u all,makes whom am i

truly truly truly truly love u all

Friendship Forever

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lynn 琳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()